Hey! I'm Emy Adila
10 fakta tentang emy adila
Wednesday, November 30, 2011 ? 4 Atashinchi ?


  • suka ganggu bayi tidur -.-'
  • tak suka orang buka pintu bilik aku sesuka hati
  • suka berangan sampai tak ingat dunia
  • suka kemas bilik *oke yg ni aku tipu*
  • suka buat muka blurrr gila bila jumpa org yg aku syok
  • selalu campak sumbat baju KEDALAM alamari sbb mls lipat .
  • suka berangan yg aku dpt play/pause masa supaya dpt buat kerja sekolah sampai siap walaupun cikgu tengah pegang rotan 
  • beli belah sakan dgn duit 1juta *errrr
  • cita-cita jd doktor supaya boleh suntik org sesuka hati
  • aku benci gila babi warna pink *harapmaklum
p/s : dah lama aku x update blog , rindu tak ? perghhh ! biasa lah , aku kan bini nombor 2 Datuk Dr. Sheikh Muszaphar Shukor


Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post