Hey! I'm Emy Adila
gila kesian kat kau emy
Tuesday, September 27, 2011 ? 7 Atashinchi ?
assalamualaikum :) . seperti biasa aku cakap , aku ni dok kat rumah je , bosan doww , dok mengadap laptop lepas tuh asyik tekan butang refresh mengharapkan kaw orang comment blog aku ka facebook aku ka ataupun nk tweet tweet ngan aku .
 oyehh ! blog emy kembali segar bugar !
 heheheh . ari ni aku nk bincangkan pasal sejenis penyakit bernama gedik atau nama saintifiknya gedikgilababi , eeee ! boleh membawa maut tau u'ols ! so disini aku nk syorkan satu ubat yg sgt berkesan untuk semua kaum . perempuan mahupun lelaki .

oke . lebih kurang macam ni laa .

heleh , apekejadah nye aku buat entry mengarut ni ? eeee ! geli la ngn blog kaw tu ! u'ols ! aku nk bgtau ni , aku ade berkenan kt bdk skolah aq ! OMG ! gedik la kaw ni emy . mencik tau ! kite taknak pon ad prasaan ni . hek2 , cinta monyet*terjunlongkang ..

ekceli dia pun tak tahu menahu pasal aku syok kt dia . kalo omputih cakap "nobody know that i luv u". hek2 . diam-diam ubi berisi ! ouchh ! malu la , kalo-kalo dia baca blog aku ni . oke , setiap kali lalu depan dia , aii terus melting & dan mengambil masa selama 3 jam untuk sedarkan aii dari pengsan ! . hek3 . bodo betul . cewah cewah . mengutuk diri sendiri lettew ! sejak bila la dak emy ni jd jiwang ala ala stacy ! muka pon hodoh macam kambing , ad hati nk syok para abg2 hensem . sampai tahap ni aku da jd wanita yg tak berwawasan da sbb dia . kaw ni gila la emy ! hehehe . tade laa . takkan aku jadi sampai macam ni sebab laki ? x maw x maw . susah2 umi antaq aku pegi skolah . ish . nasib aku sempat berfikir secara betul ! lalala~~~ MALU-MALU KAMBINla kaw ni . ish x maw x maw ! tapi kan kalo dari jauh nampak kelibat dia , aku akan cari jalan lain sebab nk elak daripada berjumpa dengannya . eh2 ! bukan ke jumpe semua laki kaw lari . memang la . errr . yang tu laen . tapi yang ni feel dia ala-ala excited + malu = lari !

aku rasa , aku nak pi berangan la . babi babai ;)



kaw orang rasa apa motif aku pilih tajuk ni ?


eeee ! jaaaat la akak dia ni . ehem ehem ! pengumuman ! hari ni umor dia 30 hari ;) happy !
yeyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy !!!! ada nampak macam menang loteri tak ?


p/s : penyakit gedik sudah sebati dalam diri anda , emy ? usah risau . cepat2lah pergi ke farmasi-farmasi berdekatan seperti watsuns atau guardyan :) cubalah produk yang bermutu tinggi yang direka khas oleh simplyemy =) ia sangat sesuai untuk anda . dapatkan sekarang !




Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post