Hey! I'm Emy Adila
aq dihina !!!! huwaaa :(
Wednesday, July 13, 2011 ? 28 Atashinchi ?
assalamualaikum . ni la kali pertama aq dihina dgn begitu terukk !! OMG ! amik feel sikit . dye cakap aq bohsia ..

dsr jantan gila ! nk marah org x tentu psl .. ceritanya begini ..

mmg da lama dye tegur aq dlm fb , tp aq buat bodoh je .. ps2 hari dia cakap

JJ*Jantan Jijik*  : hi dik , sbb terlalu sombong sng aja 
ubatnya....
unfriend kan aja
bye-bye
lawa klu sombong x guna

emy : x heran *stakat ko sorang , aq calar kete je*

JJ : mmg pun kwn dgn awk x berguna awk ni mmg jnis yg suka di cerca rupanya , klu x kna cerca x respond lgsung

emy : *ni da lebih da ni* eh ! mak bapak ko x ajar ek ?

JJ : di hormat sbg adik ko taknak , di pggl bohsia bru nk respond ..

emy : mmg sah mak bapak x ajar .

JJ : sah la ko bohsia,,
muka comel tp jd bohsia .
x kwn pun x apa..

x sempat aq nk balas , dye da block aq sudaa ... x heran lah . kalo dye x block aq pon , aq akn block dye ..
yg aq x paham , kenapa dye nk marah sgt org x nak kawan dgn dye , skli org x balas paham2 je la .. aq ni bkn nye pndai sgt nk bergaduh , tp jantan tu mmg x sedar diri la .. da tau tangan tu busuk , nk menaip jgk tu apa hal ? dsr jantan paling jijik yg pernah aq jumpa !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
OMG ! hilang sifat keperempuanan aq . *cover*




Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post