Hey! I'm Emy Adila
macam2 ada !
Sunday, April 17, 2011 ? 2 Atashinchi ?
assalamualaikum..macam2 ada apa mksd nya 2 ? ntah la blalang..aq pon x thu...sob3 ! ceh ! x thu 2 pon nk sob3..
letak gambo kt header besau2:r:gedik ke :s:

ais ! aq ade bace kt satu blog ni kn..dye kate bdk2 yg letak gambo besa2 kt header ni terasa muke 2 cantik sgt ! ok ! x pe lah ! dh aq terperasan cantek ! nk buat mcm mne kn ! sob2 ! *dlm hati terase tau* ...anyonyonyo...nk nanges tau !:face29: gila punya orang :q:

sape penah tgk org korean mkn ?

sape penah tgk cite korea ? aq slalu..aq kn peminat setia artis korea..tp kn aq ad perasan org korean ni bila makan dorang mcm semangat gila kan ? hish ! aq pon x paham..pdhl bukan nye best sgt makanan 2..stakat nasi lembik..*betul ke aq ckp* aq x thu..aq just ckp ape yg aq tgk..


dream guy !

aq paling suke soalan nih...hehehhe...ciri2 plg penting ye ? beriman , encem , kaya raya...* backspace raya * beriman mesti sebut dulu sebelom ciri2 yg lain supaya kelihatan islamic g2 lorh ! dan tidak nampak terlalu mementingkan harta ya ! igt 2 ! kalo ciri2 dari fizikal plk aq nk muke ala2 artis korea, tinggi , berkulit putih gebu dan pandai menyanyi n menari ikut rentak SuJu sorry-sorry ! yeah !

assalamualaikum ! buat kli ke2...pertama sekali aq nk cakap thanx sbb ad jgk yg sudi buwat resipi milo tabur emy adila kt ghumah...hhehehehe...best kn ? aq da cakap best...sape x pecaye aq gigit telinga ! ok..maaf aq tiru stail abang angkt aq yg slalu nk gigit telinga org oke !

ari ni umi n abah aq berangkat ke kl dgn tergesa2 ok..bukan ari ni la, ari jumaat..sbb kakak aq msuk wad ! sob3 ! :)...clap2 ! :(
terpaksa lah aq makan maggi !

best kn ? nk resipi ? ala nyah , ni pon aq amik gmbo kt google je.

resipi maggi emy adila 3 rasa !*cehh ! byk la kaw 3 rasa*

tumbuk smpi hancur maggi 2 ! ps2 makan begitu saja ! ngohohoho !*maggi bodoh*



Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post