Hey! I'm Emy Adila
bwek ! bwek ! menyampah btul pompuan merokok
Monday, March 7, 2011 ? 0 Atashinchi ?

ape tindakan korang bila nampak perempuan pakai tudung tapi MEROKOK?

aku? terasa nak mencarut je hahahaha! eh tak tak aku kan perempuan alim memang tak gheti nak mencarut oke? eh jap mencarut tu ape? *waklu.

so ape tindakang korang haaaa?

maki hamun? *memang yeeee lah kan. tu kan hobi korang.
menasihati lalu berdakwah? *tu aku punya style MIAHAHA! sila tiru.
tarik tudung lalu membiarkannya merokok? *ape kau nak cari gaduh?
lempang laju-laju? *yesss aii like!

tapi siyes wei bila nampak dengan mata sendiri memang terasa nak hempuk je pompuan tu. annoying oke? pakaian dah muslimah gile tapi mulut dop fuhhhh fuhhhhh depan orang. whatthehellnyastyleitu huhuhu! memang menyakitkan mata hati dan jantungku betul.

so perempuan-perempuan sekalian. kalau terasa nak hebat sangat tak payah nak hisap rokok hisap je ganja heroin terus. mamtiiiii pun cepat je takdelah nak susahkan mak bapak korang nak tanggung malu kaaaannnn. *eh aku bebel ke ape ni?


Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post